Quiltelag i Norge

mandag 27. oktober 2014

Septembermøte

Det var som vanlig bra frammøte.
Marit viste oss korleis vi kunne sy flotte flasketrekk,
Og jammen vart det ferdige flasketrekk i løpet av kvelden, mens andre koste seg med handsaum.
Dei møteansvarlige hadde laga deilig eplekake til kaffien,
og tilslutt var det loddsalg og Vis og fortell



Handsaum






Fletteteknikk

Ferdig flasketrekk


Litt jul








onsdag 17. september 2014

Medlemsmøte 26.08.14


















Det var bra frammøte på første møtet etter ferien, og vi hadde nokre koselige timar ilag.
Mykje fint vart vist fram på "Vis og fortell"
Det tyder på at  sjølv om vi har hatt ein flott sommar, så har ikkje alle symaskinene hatt ferie.

onsdag 20. august 2014

Augustmøte

Hei til alle quilte jenter/damer .
Vi starter opp etter en solrik sommer.26/8 .kl 18.30 på Trapp Ned 
Vi ønsker nye og gamle Quiltere vel møtt.
Ta gjerne med det du har sydd i sommer .
Vel møtt.

torsdag 5. juni 2014

Blåtur til Apneseth.

Sommaravlutninga til Førde Quiltelag i år var på hytta til Annlaug,og vi hadde ein svært koselig kveld ilag med damene frå Florø.


 Her er heile gjengen samla i kveldssola på verandaen til Annlaug
 Frå venstre: Vigdis, Annlaug, Laila, Helga H, Åshild, Gunnvor, Kjærlaug, Else, Solfrid, Astrid, Solveig, Helga B, Kitty, Britt og Turid (bak kamera)

 Nydelig utsikt frå verandaen.



 Else enda opp som "vinnar" i pakkeleiken som Annlaug arrangerte. Innhaldet i pakken var materialer til ein nydelig løpar.

 Her må vi "strekkje hals" for å få med oss det som skjer ved det andre bordet. 


 Annlaug hadde laga betasuppe til oss, og den smakte kjempegodt

 Kveldens vertinne, Annlaug


Og så var det  "Vis og fortell".










 Tilslutt var det kaffi og kaker.

Loddsalg hadde vi og, med mange flotte gevinstar.

Tusen takk til alle sammen for ein kjekk kveld, og ikkje minst tusen takk til Annlaug som inviterte oss